11:19 AM Comment0 Comments


mengisahkan perjalan 3 orang sahabat,Epol, Nana n Zurin. mereka bertiga merupakan pelajar di dalam jurusan perfileman dan filem ini mengisahkan bagaimana mereka bertiga mencari duit dan berusaha untuk membuat sebuah filem.
mereka bertiga menyewa disebuah rumah milik peruncit kedai bernama Wak Karman dan isterinya Mak Milah. Zurin dan Nana tinggal bersama di dalam rumah Wak Karman mana kala Epol tinggal di sebuah bangsal yang diubah suai menjadi bilik. mereka bertiga pada mulanya menyewa dengan wak Karman tetapi melihatkan mereka bertiga ini rajin membantu di kedai, maka mereka tidak lagi perlu membayar sewa.
mereka bertiga bukannya datang daripada famili yang senang maka untuk membuat projek akhir, mereka melakukan pelbagai keje untuk mendapatkan duit untuk membeli peralatan kamera seperti menjual moto milik epol, berpura2 menjadi orang buta untuk medapatkan sedekah, menyanyi di khayalak ramai, cuba mendapatkan duit melalui along, makan free di kenduri kawen dan banyak lagi. dan mereka juga bertemu dengan pelbagai ragam manusia. dan akhirnya dapatkah mereka merealisasikan impian mereka setelah pelbagai rintangan di lalui....?
maka nantikan kemunculan TIGA BUDAK MELAYU.....(3BM)....

0 comments:

Post a Comment